четвер, 12 квітня 2012 р.

Добриво для кактусів та сукулентів

Був у "Епіцентрі", разом з іншим добрав добрива до своїх кактусів. Українське мені чомусь не сподобалося - узяв польського. Отакого:

Добриво для кактусів та сукулентів (navoz do kaktusow i sukulentow)
Оригінальний опис на офіційному сайті тут: Florovit nawóz do kaktusów i sukulentów. Спочатку не помітив, але російськомовна версія теж є: Флоровит удобрение для кактусов и суккулентов.

Вчора розвів літрову пляшку. Користуватися зручно: використовується мірний наливний ковпачок, як на рідких засобах для прання. З нього назовні нічого не проливається, все потрапляє куди треба, а зайве легко повертається назад у пляшку. У інструкції написано, що кактус розчином потрібно поливати періодично, кожні 3 тижні. А у період цвітіння - кожні 10 днів. Що цікаво, при потраплянні на шкіру засіб необхідно одразу ж змити великою кількістю води. Треба з ним обережніше, а то в мене на кухні квітів теж багато.

Доречі, заміокулькас, як виявилося, теж дуже отруйний.

Літрової пляшки якраз вистачило на те, щоб полити усі мої кактуси. Навіть заміокулькасу трохи дісталося. Загалом же цієї пляшки має вистачити на 50 літрів готового розчину. Тож за наявної кількості моїх кактусів її легко вистачить більше як на рік, а то і 2 роки. Але ж я планую цю кількість планомірно збільшувати, тож, сподіваюся, справа піде швидше.

Тепер цікаво, як перевірити ефект від цього добрива. Якщо напротязі тижня мої кактуси, принаймні, не загнуться усі й одразу - буду вважати ефект, щонайменше, не негативним. А поки що не знаю, рекомендувати цей засіб чи ні, але зараз я використовую саме його.

Нехай ваші кактуси будуть гладкі та шовковисті! Чи то білі та пухнасті! Ну чи зелені та колючі.

Немає коментарів:

Дописати коментар