вівторок, 17 квітня 2012 р.

Як розмножуються йожики 2: насправді в мене закінчився чистий пісок

"Дітки" кактусів висаджують у вологий пісок.
"Дітки" мого кактусу, обідрані два дні тому з великої рослини і трохи вже підсушені, тепер треба висадити у вологий пісок для вкорінення. Насправді, на них на всіх вже є корінці і тепер ці корінці просто треба опустити у землю і почекати, доки рослина почне рости сама, за рахунок власного коріння. З досвіду, на це піде зо два тижні. Занадто заливати кактуси при цьому не треба - пісок має бути лише ледь вологий і добре його час від часу просушувати. Втім, коли кактуси висаджено у гарний чистий пісок, що лежить поверх доброго пухкого, проникного для вологи та повітря грунту - проблем з підсиханням піску не виникає.

Проблема виникла лише у тому, що у мене чистий пісок закінчився. Останні мої активні дії з моїми рослинами витратили залишки мого піску - щось там зо 2 кілограми - дуже й дуже швидко. А звернувшись до інтернету я з великим здивуванням дізнався, що для міських любителів кактусів проблема чистого піску для приготування якісного грунту для рослин стоїть особливо гостро. Для мене, як для людини, що фактично виросла серед піску - для мене це буле дивно. Але виявилося, що це таки проблема. Про пісок для кактусів та інших домашніх рослин - у наступному пості.

1 коментар: