середу, 25 квітня 2012 р.

100 нових горщиків для кактусів (не зовсім про кактуси)

Сьогодні пообіді забрав своє замовлення - більше сотні горщиків для кактусів та інших рослин. Саме для кактусів призначені 100 горщиків на 0.25 літри - вони якраз чудово стають на робочий стіл у будь-якому інтер'єрі, навіть найсоліднішому. Ще десяток більш дрібних і простішого вигляду узяв "просто так": вони теж непогано виглядають, я їх використаю на різні "вірусні рекламні акції" та просто подарунки. Ще два десятки - більшого розміру, по 0.6, 2, та 4.5 літри. У останньому в мене росте великий заміокулькас, тож мені потрібен був принаймні ще один такий самий горщик - для симетрії. 600-грамові горщики чудово підходять для тих замих "заміокулькасів мініатюрних" - так званих "Замікро". Та й під інші рослини трохи більші за звичайний кактус теж розійдуться дуже швидко. І у якості настільного варіанту так само підходить для будь-якого столу. Самі тільки 2-літрові горщики у мене особисто нікуди не прилаштовані ще, але я й додав їх до замовлення на прохання іншої людини. Собі теж залишу, а куди прилаштувати - обов'язково знайдеться!

Загалом же придбанням дуже задоволений. Хоча й довелося трохи поблукати спочатку містом, "розкручуючи" затори та наші чудові київські автомобільні розв'язки, а потім ще гаражним кооперативом, бо хлопці з самого початку не здогадалися сказати мені номер гаражного боксу. У багажник все чудово влізло - ще раз порадів з правильного вибору свого автомобіля. Перетягувати все у квартиру довелося попрацювати, тому замислився над власним окремим приміщенням на зразок тих же гаражних боксів, але, можливо, трохи більш "цивілізованого" вигляду. Відкрити кактусовий магазин - справжній?

Тепер залишилося взяти і поєднати рослини з горщиками - і матимемо вже майже готовий "готовий кактус у подарунок". Відкриття вже незабаром!

От тільки на виставку кактусів сьогодні вже не потрапив...

Немає коментарів:

Дописати коментар