вівторок, 10 квітня 2012 р.

Як все починалося

Все почалося з переїзду на нову квартиру. 46,5 квадратних метрів нової світлої чистої щойно з під будівельників площи з більш як двома метрами підвіконь - це таки приємна річ. Мама не буде мамою, якщо не привезе мені якихось квітів зі своєї численої колекції. Але вижили з них тільки колючі кульки. І то навіть почуваються більш ніж чудово в моїх "холостяцьких побутових умовах". Ідеальна квітка для будь-якого інтер'єру! Ну, майже для будь-якого.

Колючими кульками були єхінопсіси - це я вже потім з'ясував, я не настільки у кактусах розбираюся. Але маю намір таки розібратися.

Фото не моє, але мій найстаріший ехінопсіс квітне точно так само.
Ехінопсіс - це, певно, найпопулярніший кактус у наших домівках. Він досить невибагливий у догляді, легко розмножується, добре росте і за виконання простих умов зимування часто квітне красивим рожево-білим квітом. Що ще можна вимагати від простої кімнатної рослини?

Немає коментарів:

Дописати коментар